Klacht: EU Claim nalatig met innen claim

op 19 februari 2018 over EUclaim in de categorie Juridisch

Sinds juli 2016 is een claim door de vliegmaatschappij geaccepteerd, maar EU Claim is te nalatig met het daadwerkelijk innen ervan.

Krijg sindsdien steeds hetzelfde bericht dat zij vervolgstappen aan het onderzoeken zijn. Dit is nu na veel aandringen “juristen zijn de vervolgstappen aan het onderzoeken”. Maar ze doen niets.

Eerder bleek na aandringen dat zij het verkeerde email adres hadden v/d vliegtuigmaatschappij.
Nu is die vliegtuigmaatschappij volgens mij overgenomen door een andere. Maar zij sturen alleen maar emails, zonder echt voor de belangen v/d klant op te komen.

De vliegmaatschappij had in 2016 al aangegeven te zullen betalen. Kunnen ze dan geen “deurwaarder” op ze af sturen na al die tijd?

Wanneer ze daadwerkelijk iets ondernemen, dwangachter zetten en ditookkunnen aantonen. Want het idee dat ze met een vertragingstactiek bezig zijn, bekruipt mij.

Ik heb nog nooit iets gezien waaruit bleek dat ze contact hebben (gehad) met de vliegmaatschappij TACV.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EUclaim over deze klacht.

Bericht van EUclaim

4 maanden geleden - Jammer om te horen dat u niet tevreden bent Meneer Elias. De vliegtuigmaatschappij heeft inderdaad al geruime tijd aangegeven te gaan betalen. Wij zijn verplicht de vliegtuigmaatschappij deze gelegenheid te geven en hebben naar aanleiding van hun belofte verschillende betalingsherinneringen gestuurd. Onze juristen hebben TACV een laatste kans gegeven voor zij overgaan op een juridische procedure. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft ook al duurt dit soms lang. Gerechtelijke procedures zijn niet eenvoudig en snel helaas. Ik wil u vragen nog even geduld te hebben, we zitten er bovenop. Met vriendelijke groeten, Jasmijn van EUclaim

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EUclaim in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Manu007