Klacht: EU9496463-1

op 07 september 2015 over Auto europe in de categorie Verhuur

Hallo , Ik heb een auto gehuurd van 29-8 tot 1-9 en heb ik 29,04euro, voor volle verzekering onlien €6 extra betaald , was ik in madrid Dan hoor ik dat ik moet weer voor auto verzekering €53.73 nog moet betalen waarom moet ik 2 keer betalen? Een keer onlien een keer in madrid ?? Los
van dit wanner ik die auto 1-9 om 8:00 met volle tenk terug gegeven ik heb geen bewijs gekregen,en
het woord gezegd als auto met volle tenk ingeleverd woord gaat die bedrag van volle tenk ook af, dus een
bedraag van €48.89 af maar nu zie ik ze hebben een keer 1087euro en nog een keer 29,04 euro van mij visa kaart af , ik weet niet hoeveel uiteindelijk moet ik betalen , en waarom mij €1000 is nog vast, zou u mij uit leggen ?ik heb ook email gestuurd naar firefly met bewijzen maar geen antwoord nog steeds ,
M v g Etemadi yousefi

ik zou tevreden zijn als mij borg terug is ( 1000 )euro, en ook niet 2 keer voor verzekering hoef te betalen ( 53.73 ), euro dus , en ook 48.89 euro dat ik die auto met volle tenk ingeleverd ,terug krijgen zo als het hoort,
Met vriendelijke groeten , mij email adres is :[email protected]
M Etemadi

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Etemadi