Klacht: Etickets niet ontvangen en ben bang dat ik deze nooit ga ontvangen..

op 08 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren heb ik 2 tickets gekocht via jullie website. Vlak na deze aankoop zag ik al de slechte recensies over jullie diensten en ben nu bang dat mijn tickets nooit verstuurd worden.

Hieronder het bewijs van overschrijving:

Naam/Omschrijving/Mededeling
Naam: Adyen
Omschrijving: 4314641237650200
0030001591235611 T7057747 o5l2J
001117ViagogoPROD
IBAN: NL51ABNA0565668625
Kenmerk: 24-05-2016 23:04 0030001591235611
Datum
woensdag 25 mei 2016
Bedrag
-€191,35
Tegenrekening
NL51ABNA0565668625
Mutatiesoort
Internetbankieren.

Jullie melden op de website van viagogo:

Houd er rekening mee dat je jouw kaartjes, inclusief de e-tickets, ontvangt in de week voorafgaand aan het evenement. Dit is omdat evenementorganisatoren normaal gesproken de kaartjes pas vlak voor de datum van het evenement vrijgeven, veelal in de week van het evenement.

Het is helemaal niet normaal dat een evenementenorganisatie de kaartjes pas de week voor het evenement vrijgeeft. Dit zorgt ervoor dat ik mij zorgen maak over de echtheid van de verkoper.
Het zou natuurlijk verschrikkelijk vervelend zijn als ik een dag van tevoren of dezelfde dag hoor dat er geen tickets beschikbaar zijn, al helemaal niet voor dit bedrag

Graag reactie aangezien jullie 24/7 helpdesk geen gehoor geeft…

Gewenste Oplossing:

Zodra de etickets eind deze week verstuurd worden ben ik tevreden.
Garantie dat ik niet voor een dichte deur sta en een telefoonnummer die ik kan bellen zodra het mis dreigt te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur Brekelmans