Klacht: Eten besteld, geld afgeschreven, NOOIT bezorgd.

op 21 mei 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Beste,
Ik heb vandaag om 17.03. Ik heb er lang voor gewacht en heb om ongeveer 18.30 besloten dat het genoeg is met wachten. Ik ging op de app kijken en er stond dat het bestelling al was bezorgd! Ik besloot snel contact op te nemen met het restaurant. Ik heb met Kees (van Little V) gesproken hij zei dat het bestelling al voor 17.30 aan de bezorger was over gegeven! Ik heb gezegd dat ik nooit mijn bestelling van bezorger MOSHAROFF HOSSAIN had ontvangen en dat ik mijn eten nu will krijgen. En toen zei Kees dat ik eerst contact moet opnemen met ubereats. Dus heb ik besloten om dat te doen! Ik neem contact met Ubereats en Saqib (iemand die voor uber werkt) verteld dat hij in het systeem had gekeken en dat de bezorger bij mijn locatie was, dat hij mij belde en dat hij daarna de order als compleet heeft gemarkeerd. Verder zei hij dat ik volgende keer moet zorgen dat ik mijn mobiel bij mij draagt voor als er contact met mij nodig is. TERWIJL ik de hele dag thuis zat met mijn mobiel bij mijjj. Niemand heeft gebeld en niemand heeft aan de bel gedrukt. Als het zo is ik will graag BEWIJS dat de bezorger mij heeft gebeld want in mijn belgeschiedenis zit niks. Bijna 2 uur wachten voor NIKS. En Saqib markeerd de email dat ik niet hoeft te reageren alsof het zo opgelost is. Mijn vraag aan Saqib en Mosharoff is als volgt: ik heb mijn eten nooit gekregen, well voor betaald. Waar zit mijn eten NU dan? Ik denk niet dat het in de afval container was gegooid en ook niet terug bij de restaurant. Hoop dat ie lekker heeft gesmaakt hoor. AUB mijn 47.79 euro TERUGSTORTEN. Dank u welllll.

Ik will graag mijn geld, het totale bedrag van 47.79 euro, terug!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Reactie van de melder van de klacht Kimberly Tromp

2 maanden geleden - MENSEN, UBER EATS heeft besloten om mijn klacht via Klacht.nl niet in behandeling te nemen! dus dat! Super slechte ervaring met UBER EATS. Nooit meer met UBER EATS. 10000 x thuisbezorgd of deliveroo!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly Tromp