Klacht: Erwtensoeppakket

CAVisser op 16 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In alle haast een erwtensoep pakket gekocht omdat de selderij niet voorradig was. Thuis aangekomen heb ik het pakket wat beter bekeken en wat een teleurstelling . Alleen de ui en de erwten waren oke. Prei een klein stronkje, de winterpeen begon aan de bovenkant al zwart te worden en een sliertje selderij, volgens mij onder de hoogtezon gelegen. 18 02 tht. Ik had het natuurlijk terplekke beter moeten bekijken, echter ik had haast. Wat een een zooi. Ik heb behalve de erwten en de ui, het restant meteen in de kliko gegooid. Het gaat mij echt niet om de 2.79 die ik moest betalen. Als oud European marketing manager weet ik hoe de hazen lopen. Ik heb nog snel ff bij de Plus het ontbrekende gehaald en zo kon ik toch de soep maken. Ik kom al jarenlang bij AH in Veldhoven, maar deze leverantie vond ik zeer armoedig. Zou toch eens wat meer aandacht aan de inpakkers schenken. Begrijp dat de schoorsteen moet roken, Cees is Chris thuis wat een K.zooi

Ben snel tevreden als de kwaliteit maar goed is

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CAVisser