Klacht: ervaringen

op 23 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

het betreft boekingnummer 6922997 van 14 tot 21 september bij de receptie mocht ik enkele malen vrij bellen maar later niet meer

de gereserveerd kamer was slecht ik heb 140 euro bij betaald voor een betere kamer. mijn mobiel is gestolen. met mijn visakaart en betaalkaart zat in mijn telefoon ik heb deze geblokkeerd.ik kon dus geen geld opnemen en niet telefoneren.ik had verwacht dat men behulpzaam zouden zijn ik heb steeds mensen moeten vragen om te telefoneren met hun mobiel en heb van nederlander 40 euro ontvangen. bij de receptie kon ik enkele malen vrij bellen maar later niet meer.bovendien is mijn vrouw ziek geworden maar ik kon niet betalen positieve ervaring was dat het door corendon in nederland is geregeld dat een nederlandse arts kon komen
gelukkig waren alle drankjes gratis kort om het was geen prettige
vakantie wellicht had ik de reisleidster kunnen vragen maar daaraan heb ik niet gedacht.

groetjes h.c de bruijn

zie boven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Reactie van de melder van de klacht Remcolis

2 maanden geleden - zie boven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remcolis