Klacht: ernstige geluidsoverlast door kermis en muziektent.

op 22 juni 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Op de verjaardag van mijn vrouw hadden wij geboekt in het Fletcher hotel te Eerbeek. Dat was op 3 juni jl. Toen wij aankwamen bleek vrijwel naast het hotel een kermis aanwezig, waarvan wij dachten dat dat des avonds om 11.00 uur wel zou ophouden.
Het bleek echter dat er ook een tent bij was waar vanaf 20.00 uur des avonds zeer luide muziek was en werd meegezongen en geschreeuwd.
In de verwachting dat dit wel zou stoppen om 23.00 uur s’ avonds dachten wij wel onze rust te krijgen in dit hotel. Echter het feestgedruis, muziek en de kermis gingen gewoon door tot des nachts 1.30 uur.
Ons verblijf in dit hotel was toen al grondig verpest.
Ben om 24.00 uur en 1.00 uur naar beneden geweest naar de receptie maar die bleek onbemand.
Des ochtends hebben wij de klacht mondeling gemeld bij de receptie waarop werd gereageerd dat zij er niks aan konden doen.
Dat is niet waar want tegen elk evenement wat plaatsvindt en geluidsoverlast geeft kan bezwaar worden gemaakt door de omwonenden.
Dat het hotel dit heeft verzuimd is niet aan ons te wijten maar aan het hotel. Daarna hebben wij tot 2 keer toe de klacht ingediend bij Ria de Bruin waarop als antwoord werd gegeven dat er op zo kort mogelijke termijn zou worden gereageerd.
Tot op heden 22 juni niets gezien of gehoord.

Wij willen gewoon ons geld terug, want wat een uitje moest zijn werd een hel.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik kan mij voorstellen dat het niet het verblijf was, zoals u had verwacht. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl? Dan wordt er z.s.m. contact met u gezocht. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door hensens