Klacht: Ergernis over aanbiedingen

op 05 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte mijnheermevrouw,

Heel veel jaren ben ik een erg tevreden klant van de Lidl in het algemeen geweest. Totdat jullie gingen goochelen met de wijze van aanbieden van de zgn súperaanbiedingen.

Wat mij het meest stoort is dat er (hoewel met kleine letters) rechts bovenaan staat “acties vanaf week ….” dat betekent de gehele betreffende week en niet pas vanaf donderdag! In het begin ging het om een paar reclames die later in de week van kracht werden, op zich al verwarrend en vervelend, maar dat worden er steeds meer! Tegenwoordig bestaat bijna de gehele folder uit reclames die niet vallen onder “acties vanaf week……” maar acties die pas op donderdag of nog later ingaan.
Deze onduidelijkheid wordt bewust geschept en het voelt voor mij dat jullie de klanten een rad voor ogen draaien en ik ben hierin zeer zeker niet de enige.

Daarnaast zijn reclames regelmatig “niet geleverd” en kom je dus voor niks. Jullie “slimmigheid” door te denken dat ik dan toch wel m n boodschappen bij jullie doe is in mijn geval niet zo, in tegendeel. Het wekt een zodanige woede in mij op dat ik m n kar laat staan en ergens anders m n boodschappen ga doen. En ik hoop dat veel meer mensen op deze wijze een signaal naar jullie af gaan geven.

Dus als jullie er op uit zijn om jullie klanten aantallen te reduceren dan zou ik zeggen “ ga vooral zo door” maar mijns inziens jaag je de klanten weg bij deze steeds grotere ergernissen!

Ik hoop dat ik niet de enige ben die daadwerkelijk een signaal afgeeft bij deze ergernissen en dat er verandering komt in de wijze van reclame maken voor jullie zgn Súperaanbiedingen. Ik ben nu op het punt beland dat ik liever een deur verder ga en de lidlfolder direct bij het oud papier gooi.

Groet,

Christy Vermeer-Karel

Verstuurd vanaf mijn iPad

Zie bovenstaande brief

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 september 2018 om 10:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Thaise kipblokjes