Klacht: Erge vertraging en bagage kwijt

op 30 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

20-5 zou het vliegtuig om 23 uur vertrekken naar Konya met tussenstop Kayaseri..vlucht nummer cai 504.. tot grote ergernis vertrok deze vlucht pas rond 01:30.. op konya aangekomen was mijn koffer er ook niet meer.. net als die van 20 andere mede passagiers… de koffers waren er op Kayaseri uit gegooid.!!!! Kortom zaterdag morgen aangekomen en uiteindelijk dinsdag middag pas mijn koffer en mijn kleding dus terug. Om de rampen vakantie nog compleet te maken had ik de terugweg wederom 2 uur vertraging.. vlucht cai 503 vanuit konya zou 06:15 vertrekken en dat werd dus pas 08:15… vind dit toch wel een erg bedroevende manier van organiseren.. je moet het er als passagier maar mee doen…niemand di3 je uitleg geeft over de vertraging.. of hoe het nu moet met je koffer… helemaal niks… als hier dan ook geen geruststellende reactie op komt, zijn wij dus voorgoed klaar et corendon.

Wij zouden toch graag een goede uitleg willen hoe dit kan gebeuren?? En tevens een compensatie aan gemaakte kosten of reis zou niet ongepast zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominiquekb86