Klacht: erg traage cak

op 22 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de wtcg(toeslag) is nog steets niet gestort waar ik eiferig op zit te wachten om dan eindelijk me rekening te betaalen
hoop dat dat nog snel overgeboekt wordt op de rekeking van d.veenstra

Gewenste Oplossing:

dat het wel op mag schieten daar mee en dat het op me rekening overgeboekt is op de ing rekeking van d.veenstra

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 29 januari 2014 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant meermaals geprobeerd te bellen. Helaas hebben wij de klant niet kunnen bereiken. De tegemoetkoming voor de Wtcg 2012 is door ons overgemaakt op 20 december 2013. Wij hebben dit bedrag gestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Dit rekeningnummer staat op naam van de ouders van de klant. Hier is ook de tegemoetkoming van 2011 naar overgemaakt. Op 8 januari hebben wij een nieuw rekeningnummer ontvangen. Wij hebben de tegemoetkoming niet terug ontvangen van de bank en kunnen daarom het bedrag niet nogmaals overmaken naar het nieuwe rekeningnummer. Wij sluiten de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door duco veenstra