Klacht: Erg slechte communicatie

op 02 oktober 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Erg late reacties op mailtjes, het duurt ruim een week om antwoord te krijgen op een vraag die ik via de mail had gesteld. Telefonisch ook geen gehoor. Na het keuze menu gaat de telefoon gewoon ongeveer 3 minuten over en er wordt gewoon niet opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een vraag heb dan wil ik dat deze zo snel mogelijk beantwoord wordt. Ik heb een planning om rekening mee te houden en ik loop zonder antwoordt op deze vragen gewoon achter op schema.
Ik kan me voorstellen dat het via de mail niet altijd zo snel gaat, maar het zou toch niet een week moeten duren. Daarnaast snap ik ook echt waarom er niet gewoon opgenomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Floris van Eijk