Klacht: Erg slecht

op 05 juli 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Van vrijdag 1 juli tot en n met zondag 3 jullie logeerden we met de hele familie in het van der Valk hotell te Gladbeck Duitsland
We checken met 7 personen in. Vervolgens liepen we naar buiten om de bagage op te halen en werden Door een ander personeelslid weer aan de balie geroepen met de vraag wie we waren etc. Na uitgelegd te hebben dat we al ingecheckt waren werd alles nog een keer in de computer opgezocht. Dit ging nogal hortend en stotend want dit personeelslid sprak heel slecht Engels. De mevrouw die ons eerder incheckte stond erbij en zei geen woord. Wij zijn een bruine familie dus ben bang dat het daar mee te maken had.
Eindelijk in onze kamer bleek:
De douchecabine was zeer krap en tot overmaat van ramp sloot de deur niet. De douchekop zat onder de kalk en het water spoot al kanten op. De badkamer liep helemaal onder. We hadden 3 kamers en in alle 3 kamers was het een ramp.

Gemeld bij Turks sprekend schoonmaak
personeel maar die verstonden ons niet.
Het ontbijt was ook drama.
Geen tafel voor 7 en men was ook niet van plan daar ruimte voor te maken. In de eerste instantie Namen we genoegen met een tafel van 3 en een van 4. Wat schets onze verbazing als er na ons een groep van 22 blanke mensen komt en de boel wordt verbouwd.
Weer naar de tafelschikster toegegaan toen kregen we met moeite een tafel voor 6 en een steil extra.
Het ontbijt was karig. De pannenkoeken en worstjes erg koud. Geen broodrooster dus koud taai brood. Het vers fruit was verzuurd. Bij het koffiezetapparaat siltond een gigantische rij. Het apparaat begaf het om de 3 a 4 koppen koffie. Bakjes moesten geleegd woren etc.

Beide nachten hebben we niet of nauwelijks geslapen. Avond 1 een bruiloft waarbij de gasten bleven slapen en zeer tekeer gingen op de gangen. Naar de receptie gebeld. Duitssprekens onverstaanbaar personeelslid die er niets aan
deed.
Een andere loge vloog op een gegeven moment zij kamer uit en us flu k te keer gegaan toen werd het op de gang rustiger maar ging het in de gehorogen kamers Door

Avond 2 was er een jongerenball rond een uur of 0300 liggen een aantal jongeren stomdronken op en rond de parkeerplaats en aan vreselijk tekeer. De politie en ambulance komen erbij taxi’s gaan af en aan. Het komt er in het kort op neer dat de meeste jongeren stomdronken tot het overgeven toe waren. De commotie heeft zeker tot 0500u geduurd.
Ook weer naar de receptie gebeld en weer hetzelfde verhaal als de avond hiervoor. Geen acties.

We hebben dus een hele slechte ervaring met dit hotel.
We hebben vaker in een. An der valk hotel gelogeerd en gegeten. Het was altijd perfect.
Ik zou graag een vergoeding willen van van der valk

Met een vergoeding van van der Valk. In een vorm van een te goed bon of zo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door megantje05