Klacht: Erg dure Pluim

op 09 juli 2012 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Van mijn werkgever heb ik een roze Pluim ontvangen. Ons oog viel bij het kiezen van een hotel direct op Hotel de Mallejan. Dus een overnachting en een ontbijt (ipv diner)geboekt. Na een dagje Zwaluwhoeve aangekomen bij onze hotelkamer wilden wij natuurlijk direct naar onze hotelkamer.Dit was echter een grote teleurstelling. De kamer incl badkamer is niet meer dan 18m2. Het bed stond tegen de slaapkamerdeur aan en we moesten douchen in de badkuip. Wij noemden dit als snel de Pluimkamer, speciaal voor mensen die met een Pluim een hotelkamer boekten en toch niet zouden zeuren omdat ze de waarde van de Pluim niet weten. Het was oubollig en veel te klein. Plafondplaten lagen los en gordijnen sloten niet goed.Wij zijn maar buiten op het erg leuke terras een wijntje gaan drinken. Daar werden wij geconfromteerd meteen ober die naar zijn mening veel te lang moest werken, het echte te druk had, niet tevreden was met het management, aangaf dat zij verkeerde keuzes maakten en het allemaal anders zou willen, maar niemand wilde naar hem luisteren. Buitengewoon onprofessioneel van deze ober die dit verhaal bij elke gast op het terras kenbaar maakte.Al met al een domper op een heerlijke dag.

Bij thuiskomst wilde ik het allemaal snel weer vergeten toen ik mij bedacht dat ik, omdat ik de Pluim voor mijn werkgever heb geregeld, juist wel weet wat de waarde hiervan is. Tot mijn grote verbazing bleek hier een verschil in te zitten van € 60,- ( als wij gewoon zonder Pluim geboekt hadden) wat wij schijnbaar teveel hebben betaald aan een overnachting die zeker niet voldeed.

Ik ga ervan uit dat Fletcher Hotels ons een nieuwe aanbieding doet of het teveel betaalde bedrag aan ons terug betaald.

Bericht van Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Buizer, Wij betreuren het zeer dat uw verblijf in Fletcher Hotel de Mallejan niet naar wens is geweest. Graag komen wij persoonlijk met u in contact en verzoeken u contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 09 juli 2012 om 20:09 geantwoord

Gast verzocht contact met ons op te nemen om tot een passende compensatie te komen.

Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door sharonbuizer