Klacht: Er zomaar vanuit gaan..

op 04 juni 2013 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb al een tijdje een woordenwisseling met iemand die mijn babykamer had geleverd.. Ik had een aanbetaling gedaan en betaalde maandelijks.. Tot ik een overzicht vroeg van het openstaande bedrag want ik wilde het ineens betalen… Mijn eigen berekening was 600 euro wat er nog betaald moest worden.. Na paar keer vragen kreeg ik tot 3 keer toe een overzicht met totaal andere bedragen… Ik vertrouwde het niet meer dus had zoiets bekijk het.. Ook emails van haar kreeg ik met alleen maar spelfouten .. Ook had ik gezegd ik ga verhuizen dus ik heb haar mijn huidige woonadres gegeven toen en mijn nieuwe toekomstige adres .. Ze ging mijn moeder lastig vallen op Facebook en ook mij berichtjes sturen op Facebook.. Een echt bedrijf doet dat niet? Ik ben verhuisd en niks meer van haar gehoord..
Nu blijkt ze dus naar arkel te zijn gestapt? Die vervolgens aan mijn oude deur is geweest en daar ook brieven naar toe heeft gestuurd… Ik heb van mijn leven nog nooit een brief gezien.. En daar is de brief aan mijn broertje gegeven die in mijn oude woning woonde.. Naam hadden ze al verkeerd genoteerd.. Ik heb die brief nooit gezien en hun gaan er meteen vanuit dat ik die brief heb gezien.. De dagvaarding want ik zou zeker daar naar toe gaan aangezien ik alle bewijzen heb.. Want door een brief van mijn bank ben ik er achter gekomen.. Nu hebben ze beslag gelegd op mijn spaarrekening.. Waar een goed bedrag opstaat voor mijn zoon zijn therapie die daarvan betaald moet worden.. Wij leven van een klein bedrag dankzij de regering om de PGB af te schaffen en 10 therapie sessies te vergoeden waar hij niet veel aan heeft..wij sparen voor de goede toekomst van mijn zoon elke maand betaal ik de therapie van de spaarrekening (had ik het maar in me nachtkastje gelaten) en nu kunnen ze opeens wel mijn huis vinden? Mijn nieuwe huis? Om de vonnis te overhandigen (hij is net geweest) ik woon hier al ruim een jaar? Ook klopt de hoofdsom niet.. Daarbij volgens hun zeggen is de hoofdsom 700 euro maar ik moet bijna 1600 euro betalen.. Ik heb alle bewijzen.. Ook dat ik hier al woonde en ineens na de uitspraak van de rechter kunnen ze wel me nieuwe adres vinden? En niet eerder? Naar de bewijzen vragen ze niet.. De opdrachtgever moet daar mee akkoord gaan? Nu zeggen ze ook dat ik de bank akkoord moet geven want anders duurt het 4 weken voor hun het geld hebben van mijn spaarrekening .. Maar de bank zegt juist dat ik dat niet moet doen omdat ik dan akkoord geef dat ze beslag hebben gelegd?
Het enigste wat hun willen is geld..ze gaan zelfs over lijken..het geld van mij. Spaarrekening is zo belangrijk wat ik meerdere keren heb gezegd.. Op de vonnis staat ook dat er beslag is gelegd op al mijn rekeningen maar dat is niet zo.. Echt puur mijn spaar tegoed .. Ik heb ook al gezegd ik wil de brieven van me zoon toesturen .. Ook heb ik gezegd dat ik het gewoon wil betalen.. Maandelijkse regeling dat het zo afbetaald is het juiste bedrag.. Dus niet dit bedrag.. Op mijn bank staan bewijzen van de afschrijving van de babykamer maar ook daar geven ze geen antwoord op…

Ze kunnen er niet zomaar vanuit gaan dat de juiste persoon de dagvaarding te zien krijgt.. En ook dat ze opeens wel mijn juiste adres kunnen vinden.. En de bank zegt ook niet voor niks dat ik geen akkoord moet geven . Maar daar zeurt van arkel wel over? Overigs heb ik wel mail contact nog met ze.. Ik doe niks meer telefonisch

Dat ze mijn spaarrekening weer open stellen.. Omdat ik weer een leuke rekening heb liggen van mijn zoons zijn therapie die betaald moet worden en anders stopt de therapie en kan mijn zoon niet naar groep 3 omdat hij dan therapie nodig heeft.. Hij mist zijn rechterhandje waardoor hij al een leerachterstand heeft door geen therapie te krijgen.. Nu gaat het redelijk de goede kant op.. Maar omdat hij leert schrijven in groep 3 en mijn zoon rechtshandig is moet hij leren om links te gaan schrijven met behulp van ergotherapie .. Zonder de therapie is me zoon nergens.. Wij leven zowat op water en brood zeg maar om me zoon een goede toekomst te geven.. Wat wij met liefde doen...

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Monique1985