Klacht: er wordt niet binnen 24 uur op een email gereageerd

op 18 juli 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2012 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant stuurt een niet bestaand e-mailadres mee. Juiste adres opgevraagd, evenals de link van de site. Na ontvangst gegevens zal ik de klacht verder in behandeling nemen.

Reactie van de melder van de klacht leyenhorst100@zonnet.nl

5 jaren geleden - blijkbaar weet de ns niet wat ze zelf aan de klanten via de site meedelen en kunnen ze alleen reageren als je hun uitlegt wat ze zelf beweren

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door leyenhorst100@zonnet.nl