Klacht: Er wordt niet bezorgd op het gewenste moment

op 15 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds Wehkamp met DHL werkt krijg ik nooit mijn bestelling in 1x in huis. Zelfs soms niet in 2x en het ophalen is helemaal een ramp.
Ik werk en dus geef ik aan te bezorgen of op te halen na 18.00 uur. De bezorger vertikt dit gewoon. Wanneer ik bestel komt hij eerst ’s middags langs, de 2e of 3e keer levert hij af bij de buren.
Bij de laatste bezorging had hij zelfs in het systeem aangegeven(weer bij bezorging in de middag!) dat er niemand thuis was MAAR er was geen kaartje in de bus gegooid. Het lijkt er op dat hij niet eens meer langs komt omdat hij weet dat we er niet zijn. Vandaar dat er geen kaartje ligt. En wel gewoon in het systeem van track & trace zetten; Niet thuis!
Al een paar keer geklaagd bij Wehkamp en de dames aan de telefoon zijn allemaal heeeeel keurig maar vervolgens gaat alles gewoon door zoals hierboven beschreven. Daarom had ik hiervoor al besloten niet meer te bestellen bij Wehkamp. Pffffffffffffffffffff

Gewenste Oplossing:

Je kan bij je bestelling aangeven wanneer je het bezorgd wilt hebben. GEWOON DIT; Leveren op 't aangeven tijdstip. Meer vraag ik niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 juni 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

wat vervelend dat je deze klacht meerdere keren bij ons hebt ervaren. Alle klachten nemen wij zeker serieus. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We hebben een klacht doorgegeven aan DHL zodat de bezorger aangesproken kan worden dat hij niet op de afsproken tijdvensters bezorgd/ophaald.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Heeft op 17 juni 2016 om 17:47 geantwoord

Dit is geen oplossing. Deze kreet heb ik al een aantal malen te horen gekregen maar veranderd niets aan de situatie. Elke keer krijg ik te horen dat ze de klacht zullen doorgeven aan de vervoerder DHL in Loosdrecht maar de bezorger vertikt het gewoon NA 18.00 uur te bezorgen of op te halen. Dat is er aan de hand! En bepaalde medewerker heeft geen zin om na 18.00 uur nog te werken! En dit wordt niet beter ska hij hier niet persoonlijk op aangesproken wordt. Sterker nog, ik heb het idee dat hij heel goed weet wat er aan de hand is. Hij weet dat wij overdag niet thuis zijn dus doet al geen moeite met om langs te komen om een kaartje in de brievenbus te gooien maart zet rechtstreeks online; NIET THUIS.
Ik ben er klaar mee, ik ga ergens anders bestellen. Post NL nooit problemen, aardige, vrolijke en attente jongen en altijd bezorgd op het aangegeven tijdstip!

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Beste, Ik begrijp dat het erg vervelend is, ik heb het doorgezet naar een andere afdeling. Zodra wij een terugkoppeling krijgen komen wij hier zo spoedig mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonnehopeloosmoedeloos