Klacht: er wordt geen afspraak gemaakt voor reparatie

Marion Heugens op 10 februari 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

In november heb ik een afspraak gemaakt voor reparatie van mijn vaatwasser. deze ging niet door, door ziekte van de monteur. dat kan gebeuren, maar de annulering kwam per mail, niet telefonisch, niet netjes.
Nieuwe afspraak kon pas twee maanden later. Er moest een onderdeel besteld worden, deze is al binnen, maar er wordt geen nieuwe afspraak ingepland. Heb daar een paar keer over gebeld, men kan mij niet doorverbinden met de planning ( ging in november wel). zij hebben mij wel een reparatiegarantie aangesmeerd, gebakken lucht wordt verkocht.
Heb daar een paar keer over gebeld en een contactformulier ingevuld, geen reactie. Onbeschoft is hier het juiste woord voor.

Ben pas tevreden als het apparaat gerepareerd is en de reparatiegarantie van een half jaar pas ingaat op het moment van reparatie en niet al een paar maanden eerder.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Whirlpool in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Heugens