Klacht: Er word automatish geld geincasseerd via de automatische incasso wat ik over het hoofd zie.

op 12 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er word heel heel heel veel geld door jullie van mij rekening afgeschreven letterlijk stelen noem ik dit!!!!!
Ik ben ook geloof me best woest woedend en razend op jullie allemaal en ook op vakantieveilingen.nl

nog nooit geweest over jullie bedrijf!! jullie zijn zeer onbetrouwbaar gezien deze rotgeintjes!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij natuurlijk altijd nog eens bereiken op 020-2401680.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door mirantje