Klacht: er was die dag werkzaamheden op het spoor maar dit werd slecht aangegeven.

op 21 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 9 augustus kwamen wij om kwart voor 4 aan op Schiphol van een heerlijke vakantie in Italië. We hoorden dat de treinen niet reden naar Amersfoort i.v.m. werkzaamheden aan het spoor. Oké de trein naar Utrecht gaat wel. We lopen met ons gezin, waarvan een kind verstandelijk gehandicapt is en nog een kleine kleuter van 6 en alle koffers naar het perron. Daar aangekomen zien we dat ook die trein niet rijdt, weer de lift in met zijn allen naar boven. Gevraagd bij de mensen die hiervoor staan hoe we dan thuis kunnen komen, bus??? We moeten de trein pakken naar Amsterdam Centraal en van daaruit kunnen we de trein naar Amersfoort pakken. Oké weer met zijn allen en de koffers naar het perron. Eenmaal aangekomen op Amsterdam Centraal zien we dat de trein om 17.31 vertrekt vanaf perron 10 volgens mij. Wij rennen zover het kan met de kinderen en koffers naar het perron. Ruim op tijd 3 voor half 6 staan we er. De eerste wagon is propvol, tweede ook zelfs de laatste zit vol en we kunnen er niet meer bij. De conductrice blaas zo voor onze neus op der fluit en de trein rijdt weg. Weer een half uur wachten. Echt schandalig. Sta je daar met vermoeide kinderen. Uiteindelijk waren we pas om 19 uur in Nijkerk. En daar betaal je dan 4 keer 12 euro en voor 1 persoon 2,50 voor!! Dit is de laatste keer dat ik dit doe.

Als de treinen niet rijden door werkzaamheden oke, maar zorg dan dat dit op een goede manier opgelost wordt en mensen ook in de treinen passen en er een goede oplossing hiervoor is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 augustus 2016 om 07:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door annemieke deij