Klacht: er rijd geen bus meer na 5

op 09 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste nice0684, Niet fijn om te horen dat je klasgenoten niet thuis kunnen komen met de bus na school. Heb jij hier zelf ook last van? Als het echt alleen je klasgenoten betreft is het misschien handiger dat zij zelf contact met ons opnemen hierover zodat we kunnen kijken hoe dit precies zit. Als het ook jouw bus is, kan je me dan aangeven om welke lijn het gaat, welke richting die uit rijdt en bij welke halte je precies instapt? Dan kijk ik met je mee hoe dit precies zit. Met vriendelijke groet, ^PH Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste nice0684,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit probleem voor je klasgenoten.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door nice0684