Klacht: Er is zojuist 2 maal 2,29 van mijn rekening afgeschreven

op 30 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is zojuist 2 maal 2,29 van mijn rekening afgeschreven, de bedoeling was 1 maal voor het spel Candy Crush Saga van King, maar ik heb er niets voor teruggekregen, ik zou dus heel graag mijn geld weer retour willen hebben.

Mijn geld retour

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 juli 2017 om 13:44 geantwoord

Geachte mevrouw Poorterman,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door HeidiePoorterman