Klacht: Er is een afschrijving gemaakt zonder dat ik het produkt heb ontvangen

op 28 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 april heb ik een sauna ticket voor sauna in Soesterberg aangekocht voor €15,95.
Het bedrag is afgeschreven maar ik heb geen ticktet of bewijs van ontvangst ontvangen.Ik wil graag weten wat er is gebeurd en dat het probleem wordt opgelost. Met vriendelijke groet Lucienne de Zeeuw

06-48151723

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer ik of een ticket krijg voor de Sauna in Soesterberg of dat ik mijn geld terug gestort zie en ik een nieuwe aankoop zou kunnen doen voor deze sauna

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 april 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door luciennedezeeuw.online@gmail.com