Klacht: er gaat geld van mijn bank rekenig af

boeba op 08 december 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er gaat elke maand geld vam ijn bank rekenig af ik weet niet waar voor ik wil dat het stop kunt u mij daar mee helpen groetje w dijkstra

Gewenste Oplossing:

ik dat het helemaal stopt ik weet niet waar dat voor is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Novalnet AG

1 maand geleden - Hello boeba, This is the Novalnet payment-support team. We are responsible for customer enquiries at Novalnet. Please note that you should always contact the website(from whom the order was placed) to cancel your subscription or write us at [email protected] or contact us via telephone during our working hours at 49 89 923 068 329. If you face any problems with the website please let us know, so that we can take necessary actions. We're glad to help you anytime. Finally, we would like to bring to your attention that Novalnet AG is a Payment Service Provider, and only responsible for the processing of the payment for the website (from whom the order was placed), but not for the content, services, or goods of that website. Should you have any additional questions regarding the content, services, or goods of that website, please contact the website directly. Contact details can usually be found on the website (where you have registered). Our Payment Support Team hopes to hear from you soon! Your Novalnet Team [email protected] 49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 am – 4:00 pm)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 16 december 2021 om 08:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

boeba

Heeft op 16 december 2021 om 09:19 geantwoord

goedemorgen als ik er heen bel dan krijg ik geen nederlands man of vrouw voor ik kan geen engels dan word het moelijk om op te lossen dit kan ik ook niet lezen vriendelijke groed w dijkstra

Alle klachten die gemeld zijn door boeba