Klacht: Niet uitbrengen van star wars content

op 05 mei 2021 over Epic Games in de categorie Computer Games

Beste bedrijf van epic games jullie hebben via fortnite aan ons aan alle zoveel fortnite spelers over heel de wereld ons valse hoop geleverd door te zeggen dat jullie star wars content notabene op star wars 4 mei zouden uitbrengen maar dat hebben jullie niet gedaan dit vindt ik zeer triest om het zoveelste grapje uit te halen ookal met Travis scott zouden jullie hiermee kunnen ophouden en dit zeg ik namens alle fortnite spelers over heel de wereld en zouden jullie dan ergens deze week dan toch nog de star wars content en de star wars skins alsnog kunnen uitbrengen want jullie hebben ook gepost op instagram en YouTube dat er star wars content aan zou komen nou niet dus dit accepteer ik niet (namens alle fortnite spelers)

Ik ben pas tevreden wanneer de star wars content en alle star wars spullen die jullie ook op sociaal media hebben opgeroepen dat het zou komen weer terugbrengen en ergens deze week nog

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Epic Games

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Epic Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fenn krokodil