Mijn Klacht:
Mijn zoon ervaart sinds deze week problemen met zijn Fortnite account. Wanneer hij in een game wilt gaan, gebeurd het erg vaak dat hij uit het spel gekickt wordt.
Ik heb hierover contact opgenomen met Epic Games en zij vertellen mij dat hij permanent verbannen is. Mijn zoon weet echter niet wat hij gedaan heeft. Hij verteld mij niets geks gedaan te hebben. Wij weten dus de reden niet en zij willen/mogen dat ook niet aan mij vertellen.
Het lijkt mij dat er een manier moet zijn hier achter te komen? Er is aardig wat geld gestopt in dit account en dat zou nu allemaal verloren zijn. Echter frustreert het mij des te meer, mocht mijn zoon iets geflikt hebben waardoor hij verbannen is, ik er als moeder zijnde niet achter kan komen(stel hij zou iets gedaan hebben) naar mijn idee weet mijn zoon het echt niet en geloof ik hem, maar wij kunnen niets hard maken wanneer er geen informatie gedeeld mag/kan worden.
Terecht of onterecht .. hoe kom ik hier achter ?
Is het normaal dat Epic Games geen informatie kan geven? Wij zijn ons van geen flauw bewust wat er gebeurd zou kunnen zijn en het typische is dat wij veel klachten horen over errors in de game sinds de nieuwe update.
Echter heeft Epic games (zo als wat er in de mail staat) nadrukkelijk medegedeeld dat er een permanente ban op zijn account zit. Vreemd is het wel, dat mijn zoon kan spelen(alleen 7 vd 10 keer hinder ervaart bij de matchmaking) mocht het zoals Epic games dat in de mail omschrijft om een permanente ban gaan , zal mijn zoon uberhaubt niet moeten kunnen inloggen?
Gewenste Oplossing:
Te weten komen wat er aan de hand is.