Klacht: enzo tempo 1763772

op 23 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 januari 2014 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Datum: 24-02-2014
Afdeling: Klantenservice
contact: e-mail

Excuses voor het ongemak. We vinden het erg vervelend om te zien dat het bandje van je horloge is gescheurd.
Helaas zit er geen garantie op je horlogebandje. We kunnen hierin dus helaas niks voor je betekenen.
Wellicht is het een idee om je bandje te laten vervangen bij een juwelier.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door leongerits