Klacht: Entone update werkt traag en vervelend

op 26 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Sinds een week (ongeveer) heb ik een nieuwe update op mijn Entone kastje ontvangen. Alles is nu blauw. Helaas werkt het zappen een stuk langzamer. Ook als ik van zender wil wisselen via de guide moet je nu eerst ‘Ok’ geven op het programma, en dan nog een keer ‘Nu live kijken’ kiezen. Ik wil gewoon TV kijken. Ook het verwijderen van opnames is nu een gigantische klus, alles wordt tig keer gevraagd (vroeger kan je gewoon op de rode knop drukken).

Ik wil de vorige versie terug. De helpdesk kon me niet helpen maar vroeg mij een klacht in te dienen. Hopelijk helpt dit ook andere mensen. Ik heb niet 1 verbeterpunt gezien in de update, tenzij je erg van blauw houdt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 27 mei 2016 om 09:18 geantwoord

Heeft op 27 mei 2016 om 18:44 geantwoord

Beste David,

Ik zap met de Programma + en - knoppen. Dit is nu langzamer dan voorheen.

Mijn tweede en derde punt komen precies in de handleiding terug:
- Zappen via de EPG. \"Eerst kon u via de EPG door op de OK-knop te drukken direct naar een ander programma schakelen\". -> \"Nu krijgt u na het indrukken van de OK-knop het infomenu te zien (zie afbeelding rechts). \"
- Opnames verwijderen: \"Eerst kon u met de rode knop een opname direct uit de mediatheek verwijderen\" -> \"Nu verwijdert u opnames uit de mediatheek door op de OK-knop te drukken. Er verschijnt een infomenu (zie afbeelding rechts) waar u kunt kiezen het opgenomen programma af te spelen, te verwijderen of te vergrendelen. \"

Let op 2x het wordt vroeger kon u _direct_ ... en nu via een omweg. Dat is toch geen verbetering?

Alle klachten die gemeld zijn door nsluis