Klacht: Entone ontvanger

op 10 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een update van de Entone interactieve ontvanger is deze zeer traag.Dit op 12 juni gemeld en nog steeds niet opgelost.
Probleem wordt erkend maar oplossing is er niet.

Gewenste Oplossing:

We zijn van mening dat we niet optimaal kunnen genieten van ons abonnement en derhalve vinden wij dat we niet de volledige kosten hoeven te betalen. Graag compensatie hiervoor vanaf 12 juni tot zolang het niet opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 10 augustus 2016 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht Wouter Eilander

11 maanden geleden - We zien de ontvanger graag tegemoet om deze te testen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Eilander