Klacht: Entone is zo niet stabiel

op 09 september 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik ben inmiddels bezig met mijn derde tv ontvanger van entone. Twee keer hetzelfde probleem (start zonder reden opnieuw op als hij daar zin in heeft – en harde schijf is kapot). Netjes geholpen door caiway – testen alles door en door. En uiteindelijk weer nieuwe ontvanger. Vanavond is de entone alweer twee keer uitgevallen. Maar deze heb ik al weer 2 maanden staan; dus nodig weer tijd voor vervanging. Van de week maar weer eens contact opnemen met de caiw. Ze kennen me daar inmiddels. Maar ik zou er wel voor pleiten dat ze eens goede stabiele tv ontvangers gaan gebruiken.

Als ze met een nieuwe tv ontvanger gaan komen die ervoor zorgt dat ik (via glasvezel) stabiel tv kan kijken en programma's op kan nemen zonder dat het apparaat spontaan opnieuw opstart.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Goedemorgen dhr. v.d. Meer, Vanmorgen hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de klacht van de Entone. Allereerst betreuren wij het ten zeerste dat de storing wederom terug gekeerd is. Wij hebben afgesproken dat ik een storingsmelding voor u aanmaak. Dit is inmiddels gebeurd. Het onderzoek hiervoor zal maximaal 5 werkdagen duren. Hierop kunt u dan een terugkoppeling verwachten over de oplossing. Dit is gebruikelijk per e-mail, echter kan het zijn dat mijn collega's vervolg vragen hebben. In dat geval zullen zij telefonisch contact met u opnemen. Wij hebben ook afgesproken dat ik vermeldt in de storingsmelding, of het eventueel een optie is om over te gaan naar ons andere type Entone, daar het met het huidige type (Amulet) nog niet wil vorderen. Daarnaast hebben wij afgesproken dat u gedurende het onderzoek de Entone aan laat staan, zodat wij de box ten alle tijden kunnen benaderen. Uiteraard verwachten wij dat hier een oplossing uit gaat komen. Als dit gebeurd is zullen wij deze klacht gaan sluiten. Ik ga er vanuit, voor nu, u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 14 september 2017 om 19:06 geantwoord