Klacht: Entone 400 traag, geluid loopt niet synchroom

op 17 juni 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Werkt zeer traag, opnemen doet het soms niet. Geluid loopt niet synchroon.
Loopt regelmatig vast. Steeds resetten en naar fabrieksinstelling helpt ook niet.
Al een aantal keren contact met Caiway gehad.
Als dit nu niet opgelost wordt is de enige oplossing om naar een andere aanbieder te gaan kijken.

Zolang ik de Entone heb alleen maar klachten.

Een nieuwe / andere TV Receiver.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

9 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Pronk, Vervelend dat u zoveel problemen ervaart met uw tv ontvanger. Ik zie dat u gister contact heeft gehad met één van mijn collega's omtrent dit probleem en heeft aangegeven uw abonnement te willen beeindigen. Zoals mijn collega in het gesprek heeft aangegeven hebben wij de traagheid van de Entone in onderzoek, de andere storingen die u ervaart lijken daar echter niet direct aan verbonden en om dit voor u te kunnen uitzoeken is wel een storingsmelding nodig. Ik zie dat u zelf al een reset hebt gedaan en de Entone heeft teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Wij willen dit graag voor u uitzoeken, kunt u antwoord geven op de volgende vragen? Als het starten van een opname niet lukt, krijgt u dan een melding te zien? Hoe vaak komt het voor dat ontvanger een opname niet kan starten? Wijkt het geluid bij alle programma's af van het beeld dat u ziet? Maakt u gebruik van een extern geluidssysteem? Wij zien graag uw reactie tegemoet, mocht u het handiger vinden dan kunt u uiteraard ook telefonisch contact opnemen om de storingsmelding aan te maken. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht J Pronk

9 maanden geleden - Beste Jeanine, Een jaar geleden ben ik verhuisd , daarvoor ook al aantal keren gebeld. Ik heb al een keer een nieuwe gehad maar dat heeft niet geholpen. Soms als ik iets opgenomen heb en af wil spelen springt het beeld terug naar een zender. Bij alle kanalen loopt het geluid niet goed. Ik maak geen gebruik van een extern geluidssysteem. Dat de Entone niet naar behoren werkt is al jaren bekend. Ik heb het al die tijd zo gelaten omdat ik thuis heb gewerkt en de WIFI goed is. Maar nu ik niet meer thuis werk staat niets mij meer in de weg om naar een andere aanbieder te gaan. Die het zelfs voor me aansluit en niet eerder weggaat dan dat alles goed werkt. Dus ik hoop dat er een oplossing komt want dat onderzoek komt naar mijn mening veel te laat. Met vriendelijke groet, Joke.

Bericht van Caiway

9 maanden geleden - Beste mevrouw Pronk, Bedankt voor het gesprek wat wij zojuist hebben gehad. Hierbij heb ik u aangegeven dat wij na het onderzoeken van uw Entone ontvanger, deze gaan vervangen. U kunt uw nieuwe Entone de komende week in huis verwachten. Na het ontvangen en aansluiten van uw nieuwe Entone, vernemen wij graag de bevindingen van u middels een reactie op deze klacht. Vertrouwende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Beste mevrouw Pronk, Zojuist hebben we geprobeerd telefonisch contact op te nemen in verband met de nieuwe Entone die u deze week heeft ontvangen. Graag horen wij van u of de problemen die u op de Entone ervaart hiermee verholpen zijn Kunt u ons dit laten weten in een reactie op dit bericht of via de e-mail? Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team Naar aanleiding van de ontvangen Entone

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 04 juli 2016 om 10:19 geantwoord