Klacht: Enorm hoge kosten voor internet buiten bundel.

op 02 oktober 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder waarschuwing dat bundel op is € 50 extra internkosten
Vreemde is, dat telefoon een verbruik van 2,1 GB aangeeft en Simpel 2333 MB rekent.

Plafond kan pas worden ingesteld op € 10 overschrijding buiten bundel

Gewenste Oplossing:

Als zonder expliciete toestemming er geen overschrijding van bundel gebruik kan plaatsvinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Geachte heer Braspenning, Vervelend te lezen dat u problemen heeft ondervonden, een plafond kan direct worden ingesteld, dit is juist om kosten buiten de bundel te voorkomen. Inmiddels is het plafond ingesteld en kunt u geen extra kosten meer maken die hoger zijn dan het ingestelde plafond. Een verbruik in de telefoon loopt bijna nooit gelijk met het daadwerkelijke verbruik die te zien is in de app of uw persoonlijke pagina, dit heeft te maken met het tijdstip van ingaan van de nieuwe bundel. Een verbruik van veel mb's kan te maken hebben met bijvoorbeeld een automatische software update, als deze in uw telefoon staat op automatisch wordt de software direct geinstalleerd en gaat dit van uw bundel tegoed af, dus raadzaam deze instelling na te kijken en eventueel uit te schakelen. Met vriendelijke groet, Leon simpel

Alle klachten die gemeld zijn door jackbras