Klacht: Enorm gasverbruik

op 18 juli 2016 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Per 1 juni zijn wij verhuisd van een eengezinswoning met 3 woonlagen naar een klein appartement van +/- 70 m2. Tot onze verbazing hadden we op de eindafrekening een enorm gasverbruik, hierdoor moeten wij een behoorlijk hoog bedrag bijbetalen. Na herhaaldelijk heen en weer bellen kom je geen stap verder. Nu wil de Delta ook nog dat we een flink maand bedrag gaan betalen voor dit kleine flatje. Na navraag bij de buren blijkt dus dat ze allemaal rond de 130-150 per maand betalen en nooit extreem bij moeten betalen. Wij betaalden elke maand 160,- en nu wil de delta 288,- per maand van ons. Na klachten van onze kant verwijst de Delta ons naar Enduris (netwerkbeheerder ) en Enduris ons weer naar de Delta.Wij hebben tegen de Delta gezegd dat wij gewoon die 160,- per maand blijven betalen tot dat alles is uitgezcht waar dat enorme gasverbruik vandaan komt…hiermee gaan ze niet akoord !…Dus wat nu ? Advocaat nemen ? en misschien wel verstandig om over te stappen naar een andere leverancier !

Wij zijn tevreden wanneer alles is uitgezocht waar nu dat onmogelijk verbruik vandaan komt en dat er een oplossing komt .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Freeke301