Klacht: Enorm brutale Bianca

op 16 maart 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Nadat ik van mijn werkgever te horen kreeg dat er een loonbeslag was, heb ik gebeld met van Arkel.
Nadat ik Bianca de vraag wilde stellen werd ik steeds in de reden gevallen en dus begreep ze mijn vraag steeds niet.
Bianca werd kwaad omdat ze een heel ander antwoord gaf dan mijn vraag inhield omdat Bianca mij constant niet de gelegenheid gaf de vraag te stellen.

Nadat ik informatie vroeg over het beslag en graag meer wilde weten melde ze mij dat ik dat in de post had ontvangen. Terwijl ze een heel ander adres van me heeft begreep ze niet dat ik dat niet heb gehad.

Zodra haar collega mij belt en me op een normale manier dit kan uitleggen.
Ik heb de dag ervoor met een vriendelijke dame gesproken toen is haar naam mij ontschoten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 10 mei 2016 om 12:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca van arkel