Klacht: Energie drank

op 16 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte l.s

Ik was 15 september 2018 bij de Lidl in wierden en ik was daar met mijn zoon (13) en ik kocht daar paar broodjes en energie drank 2 blikjes en kom ik bij de kassa samen met me zoon en kreeg haast niet de blikjes energie drank mee omdat me zoon erbij stond hij moest zich id kaart laten zien maar ik zei tegen de jonge man achter de kassa dat het voor mijn was en niet voor mijn zoon maar goed de bedrijfsleider erbij toen kreeg ik het wel mee stel u eens voor dat ik het koop en me zoon staat buiten dan was het geen probleem geweest en dat vind ik gewoon te gek voor woorden

Gewenste Oplossing:

Geen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 september 2018 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Binka2014