Klacht: Eneco stroom? 1 halen 2 betalen!

op 04 oktober 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Kennelijk als je klant bent bij Eneco moet jezelf achter je centen aan gaan rennen. Op mijn reguliere verbruiksoverzicht die ik van Eneco krijg staat (bijv. ontvangen 9 september j.l.) zie ik een gewoon normaal patroon en verwacht jaarverbruik van 3100 KwH, maar op de jaarrekening staat ineens 6200 KwH. Eneco kan dit niet verklaren zeggen ze en verwijzen mij nu naar jullie. Ik vind dat vreemd want ik zit bij Eneco als leverancier en niet bij jullie… maar ja goed misschien kunnen jullie mij inzicht geven op welk moment ik dan 3100kwH extra verstookt zou hebben? (Oh ja dat is 2 maal de hoeveelheid ingeschat verbruik volgens Eneco) ook de tussenstanden wijzen niet op een exorbitant hoog verbruik dat zou leiden tot 6200 KwH, dus hoe kan dat dan?? Ik ga natuurlijk niet betalen voor wat ik niet verbruikt heb.

Ik verstook per jaar 3100 KwH en geen 6200KwH. Verklaar mij wens waar ik 3100 KwH extra verbruikt zou hebben? Ik heb nog even op zolder gekeken maar daar staan echt geen rare planten. Ik ben pas tevreden als jullie mij niet laten betalen voor wat ik niet verbruikt heb! En een excuus van Eneco is ook fijn voor hun belabberde klantenservice. Belachelijk dat zij de nota sturen en ik bij jullie moet klagen!
Zie bijlage van 9 september jl. dit is overig normaal verbruik. Op de jaarnota (niet in de bijlage) staat de onverklaarbare 6200 KwH...

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MRichtering