Klacht: betrokkenheid van rabo bij ondernemer

op 30 augustus 2013 over Endura in de categorie Meubelwinkels

geachte ,dames/heren.

mijn naam M.schouten nieuwevaart 2 sprang-capelle {prive]
bedrijfs naam endura capelse straat 1 kaatsheuvel.

32 jaar ben ik klant van de rabobank, je zou kunnen zeggen dat we getrouwd zijn. mijn klacht is eigenlijk dat de crissis is veroorzaakt door de banken. nu het zeer slecht gaat met ons familie bedrijf , dreigen wij alles te verliezen. via de rabobank krijgen we alleen maar vragen over cijfers. maar hulp ,bieden om een zeer moeilijke tijd door te komen is er niet bij.
bij voorbeeld door rentes tijdelijk te bevriezen.
nee jullie kijken allen maar naar cijfers enige menselijkheid is er niet meer bij. ik ben nu 55 jaar alles heb ik in winkel loods en huis gestopt. nu komen wij straks in de sanering. terwijl de banken en verzekeringen hun zakken hebben gevuld. maar ik geef mij zomaar niet gewonnen. ik zal mijn klacht ook via de onbudsman ventileren en of media.

tevreden zou ik zijn als ons huis en loods zou kunnen behouden, zodat ik de laatste 12 jaar toch nog mijn kost zou kunnen verdienen.

met vriendelijke groet

m. schouten

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Endura

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Endura nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martin 7