Klacht: En nog niet afgesloten

op 27 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben vanaf 4 augustus 2017 bezig om mijn abonement binnen bedenktijd op te zeggen via meerdere telefoontjes. Ik heb al meerdere bevestigingen gehad dat het opgezecht zou zijn.

Vervolgs krijgen we een een instalatiepaket paket, worden we afgesloten bij onze andere maatschappij omdat tele 2 de annulering niet had doorgezet. Wij hebben 4 a 5 dagen zonder tv/Internet gezeten. En thuis telefoon nog langer omdat ons nummer al naar tele2 was.

Nu vele telefoontjes later is de factuur af geschreven. Na vandaag (27-9-2017) weer contact te hebben gehad. Is het maar afwachten of de annulering nu goed door is gezet en dat er niks meer wordt afgeschreven. Als er niks meer wordt afgeschreven dan kan ik een vergoedig indienen. Als ik stooneer dan moet ik weer contact op zoeken dat de herinnering niet wordt doorgezet.

Echt top. Bedankt voor de slechte service.

Klacht via hier ingevult omdat het klant nummer wat ik toen heb ontavgen niet goed gekeurd worden op het klachtenformulier van tele 2.

- dat we geen nieuwe facturen worden verstuurd en afheschreven
- dat we het geld van de onlangs afgeschreven factuur terug krijgen

Ik zo nog willen vragen voor vergoeding belkosten, maar zou al heel blij zijn als bovenstaande eens geregeld wordt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EenN20170825