Klacht: en maar wachten op je vitrages!!!

op 30 juli 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op maandag 17 juni vitrages voor woonkamer besteld bij leenbakker in Emmen,heel goed geholpen en was verteld plus minus 3 weken dan zou ze klaar zijn.ik heb mijn mobile en vaste tel.nummer gegeven.15 juli,4 weken verder nog niets gehoord dus toch maar bellen,kreeg de indruk meneer had geen zin in en vertelde mij dat ze elke donderdag gordijnen binnen kreeg dus ik moest gewoon wachten…………29 juli nu in totaal 6 weken na dat ik ze had besteld toch weer bellen ik kreeg in het begin wat smoesjes zoals het is vakantie tijd maar toen ik zei dat ik vond dat het wel erg lang duurde en ik de hele tijd nicks voor mijn ramen had ging hij toch kijken,na 10 minuten wachten kreeg ik te horen dat ze daar in de winkel lag! oke,niet gebeld maar goed ze waren klaar eindelijk………bij het ophalen kreeg ik te horen dat ze mij een smsje had gestuured te zeggen dat vitrages daar lag op 27 juni…ik was spraakeloos! ik heb smsniet gehad en dat niemand dacht van goh die bestelling is nog niet opgehaald even mevrouw bellen,hun vinden blijkbaar een smsje genoeg.ik vind het schandalig dat ze daar 4 en een half weken lag. Ik vind dit heel jammer want ze waren 10 dagen na bestelling klaar en ze zijn mooi gemaakt dit ligt puur aan personel bij winkel emmen.

Ze hadden tenminstens iets kunnen aanbieden om deze vervelende situatie te kunnen verzachten oa korting of waarde bon,vitrages hebben bijna 350 euro gekost.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kyle