Klacht: en maar wachten 100113312

op 05 mei 2020 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte,
4 april bestelde ik een wasmachine L7FB60Y.Al na enkele dagen had mijn vriend contact via app over levering.0631789243.Aangezien men zei dat dit 3 weken zou duren vroeg hij of hij er nog vanaf kon.Dit kon wel maar geen enkel ander bedrijf wilde een wasmachine verder dan voor de deur leveren en zo zaten we aan BCC vast.Overigens kopen we normaal altijd via BCC dus was ook eerste keuze.3 moeizame weken verstreken noodgedwongen.Ja bij onsd was het ook corona tijd en niemand zat te wachten op de was van ons.Immers in begin waarschuwde men erg voor spullen waar virus op kon zitten.Begin vorige week zocht ik per tel contact.Het water stond ons erg hoog.Handwassen zolang met een gezin met een kind van 3 is ondoenlijk kan ik zeggen.Inmiddels had ik al extra broekjes op mp gekocht voor het kind.Mij werd gezegd dat ik vrijdag jl een mail zou krijgen en dan een afspraak kon maken voor leveren.Vrijdag kwam er niets.Maandag ook niet.Ik zocht weer per tel contact en deze medewerkster was eerlijker denk ik.Geen idee wanneer hij zou komen en beter een andere wasmachine.Ze deed een voorstel waarbij al wel helder was dat het niet meer deze week rond kwam en dit heb ik vandaag geacceoteerd.De wasmachine die nu komt is 50 euro duurder en heeft 3 kleuren.Ik vind dit lelijk maar we moeten nu echt wassen.Waar ik me aan stoor is het feit dat mijn vriend gisteren ook nog maar 2 overhemden voor zichzelf moest gaan kopen en dat bcc vrij laconiek met de zaak omgaat.Volgende week di komt hij.ruim 5 weken later dan besteld. En tegen al het ongemak staat feitelijk niets tegenover. Ik noem dat geen service noch klantenbinding. Nog geen excuus. met groet, Mirande Siem, Kamerlingh onneslaan 13 3769 dn soesterberg

zie boven
het is te mal voor woorden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 12 mei 2020 om 15:10 geantwoord

Goedemiddag,

Deze e-mail is vandaag naar u verstuurd;

Geachte mevrouw Siem,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u ontevreden bent over de levertijd ( en de communicatie hierover ) van de wasmachine.

Inmiddels is een ander type vandaag bij u geïnstalleerd.

Ik hoop dat alles naar wens functioneert.

Voor het ongemak wil ik graag een giftcard van €40,00 sturen.

Ik hoor graag van u of u dat op prijs stelt.

Marlies

Team Customer Care