Klacht: en je belt en belt en mailt en mailt tot je blauw ziet

op 28 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik ben na de migratie naar het nieuwe klantsysteem van de staatsloterij mijn abonnement van ruim 20 jaar kwijt geworden. Althans zo lijkt het. Ik heb geen abonnement zegt de staatsloterij. Afschrijven van mijn bankrekening doen ze wel. Ik heb wel 10 keer gebeld met een wachttijd van meer dan 30 minuten, heb slechts drie keer ook daadwerkelijk iemand aan de lijn gekregen. Krijg je dus na dat half uur wachten en nagels bijten teleurstellend telkens een niet deskundige medewerker aan de lijn. Nou het zou voor elkaar komen was iedere keer de belofte. Niets is minder waar. Ik zal u de smoesjes die dan de revue passeren maar besparen, daar wordt je ook niet echt blij van. Bij het mailen krijg je casenummers, de mijne: 794088, 812930 en 890100. Ik denk zelf dat het casenummer ook net zo werkt als bij de staatsloterij zelf: kans van 1 op de miljoen dat je ooit antwoord krijgt. Je gaat namelijk als je na 10 werkdagen geen reactie krijgt maar weer eens bellen en om dan meteen weer 30 minuten in de wacht te hangen is geen pretje als je al ietwat geïrriteerd bent. Dus klim je maar weer in de mail en hup heb je weer een nieuw casenummer. Ik ben een volhoudertje dus laat mij niet uit het veld slaan door wat een stelselmatig opgezet ontmoedigingsbeleid lijkt te zijn dus verzamel al ras wat van die nummers. En wie weet helpt het als je meer meldingen verzamelt; ze zeggen toch ook meer loten, meer kans. Ik hoop dat dit ook werkt bij de meldingen… Inmiddels ben ik nu zover dat ik iedere afschrijving van de staatsloterij storneer en het voornemen heb opgevat telkens nadat de afschrijving is geweest mijn abonnement op de site te checken. Is er wederom geen abonnement bij mij voorhanden dan storneer ik deze afschrijving weer. Net de trekking van 10 juni teruggeboekt om zo toch onder de aandacht te komen bij de staatsloterij. En ik ga nu overal klagen over deze bedroevende gang van zaken. Een mens moet tenslotte zijn geld toch kwijt en zijn tijd nuttig besteden dus tja dit is een heel goed doel heb ik begrepen de staatsloterij! Nou dank je wel staatsloterij voor maanden van ergernis, gratis vrije tijdsbesteding en een ietwat verhoogde prikkelgevoeligheid ook namens mijn gezin! Hartelijk dank voor alle onkunde!

Dat mijn abonnement gewoon zichtbaar is als ik inlog!!!! Heel simpel gewoon dat het werkt.. ennnnn dat ik een excuus krijg van de manager klantcontact Arja Boele van de staatsloterij die kennelijk mij altijd een vriendelijke groet geeft bij haar mail met het fijne casenummer maar verder geen fluit uitvoert...

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door droevige staatsloterijvis