Mijn Klacht:
Van post.nl kreeg ik maandag jongstleden een briefje dat mijn pakket de dag erna bij de emte zou worden geleverd , aangezien ik niet thuis was. Dat betrof een groot pakket met 2 campingstoeltjes. Een ander, klein, pakket had post.nl in de brievenbus gedaan.
De dag erna wilde ik bij emte het pakket afhalen met briefje en paspoort. Geen pakket. Versie 1 : er is geen pakket. Versie 2: we hebben het pakket per ongeluk aan iemand anders mee gegeven. We bellen u straks terug. Versie 3: de persoon die uw pakket heeft gehad, heeft het terug gebracht en wij hebben het terug gegeven aan post.nl we bellen u terug. Versie 4 ( inmiddels woensdag 15-6): u heeft het pakket zelf opgehaald de dag ervoor… Ik heb uitgelegd dat dat niet zo was, dat ik bewijs heb dat ik nog niets heb opgehaald. Dat er nu zoveel versies zijn. Antwoord: dient u klacht bij post.nl in.
Dat heb ik gedaan. Maar: emte wederhof Helmond is fout geweest. Ik heb bewijs dat mijn pakket daar is afgeleverd. Waar het nu is, is de vraag.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket van bol.com graag terug. Dit kost buitensporig veel energie . Schandalig dat dit zo gaat. Ik wil niemand persoonlijk beschuldigen, maar het verdient geen schoonheidsprijs.
Vandaag 4 keer geprobeerd emte wederhof te bellen. Niemand nam telefoon aan.