Klacht: Emma Matrassen

Bern Hoeven op 13 december 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van een bestelling in Juli ben ik nu nog steeds mee bezig en het is bijna December.
Grootste ellenden zit hem nu nog in de Emma matrassen inclusief factuur, er klopt namelijk nog steeds niks van tot op heden.

Als je denkt naar een vestiging te rijden met het probleem willen ze je niet helpen want dat is het probleem van Uden (hoofdkantoor/webshop) en als je daar heen rijdt willen ze je ook niet helpen, telefonisch ook niet en via de mail kun je lekker lang wachten en aan het lijntje gehouden worden.

Momenteel is het gewoon belastingfraude wat zij plegen want mijn facturen komen nog steeds niet overeen met het bedrag wat ik betaald heb.

Gewenste Oplossing:

Juiste factuur, maar aangezien zij deze als maanden niet kunnen leven wil ik mijn overig geld terug.
Ik heb 521,32 betaald en heb een factuur van 361,92
Waar is mijn geld gebleven?
Ik wil wat ik teveel betaald heb terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bern Hoeven