Klacht: Vertraging

Kikidegraaf op 08 december 2016 over Emirates in de categorie Vliegmaatschappij

Beste meneer/mevrouw,

Toen ik afgelopen augustus terugreisde van Cairns naar Amsterdam heb ik behoorlijk wat stress ervaren door de vertragingen die ik onderweg ben tegengekomen. Nu kan ik me voorstellen dat u niks kunt doen aan de vertragingen maar toch zou ik graag recht hebben op een schadevergoeding. Deze kan ik echter niet claimen bij verschillende websites omdat emirates geen europese luchtvaartmaatschappij is. Toch vind ik dat ik recht heb op een vergoeding. De eerste vertraging kwam ik tegen toen ik van melbourne naar kuala lumpur ging. Het vliegtuig zou om 2:40 uur vertrekken maar vertrok uiteindelijk pas om 5:05. Hierdoor was het nog maar de vraag of ik mijn aansluitende vlucht naar Dubai zou halen. Uiteindelijk haalde ik deze vlucht net en moest ik op Dubai rennen om mijn vlucht te halen. Dit was gelukkig net het geval maar toen het vliegtuig eenmaal op de baan stond om te vertrekken duurde het nog meer dan een uur voordat het vliegtuig vanuit Dubai naar Amsterdam vertrok. Dit betekent dat ik onderweg meerdere vertragingen ben tegengekomen met betrekking tot luchtvaartmaatschappij Emirates.

Ik ben tevreden wanneer ik iets van schadevergoeding krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door