Klacht: Service Emirates gecancelde vlucht

Pamela Anderson op 27 mei 2024 over Emirates in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 april 2024 hadden wij Pamela Rosemarie en partner Antonio Fiorini via Emirates een vlucht van Amsterdam naar Denpasar, Indonesië, met een tussenlanding in Dubai. Vluchtnummer naar Dubai EK148, ticketnummer 1762372693925. In Amsterdam hadden wij een vertraging van 2 uur, na geland te zijn in Dubai moesten wij 1 uur in vliegtuig blijven. Reden werd niet verteld. Hadden in Dubai eigenlijk een transfertijd van 3 uur en 26 minuten. Echter we kregen tot 9x te zien dat er een delay was van een half uur. Daarna kregen wij de melding dat de vlucht gecanceld was! Bij info was het gigantisch druk, Hebben daar uren gestaan, voor mij was het niet meer mogelijk om te blijven staan vanwege mijn spierziekte, geen stoel te bekennen. Kregen na uren wat te drinken. Hebben toen ten einde raad Emirates gebeld. Onze volgende vlucht zou pas over 2 dagen zijn en dat zou met vliegmij Jetstar zijn. Hebben deze vlucht geboekt. Daarna voor hotel in rij gestaan, weer gigantisch druk. Kon onmogelijk volhouden, geen stoel te bekennen. Hebben aangegeven bij Emirates dat ik spierziekte heb en onmogelijk zo lang kon staan. Werd geen stoel aangereikt. Hebben toen zelf hotel online gezocht. Daarna weer urenlang voor koffers in rij gestaan. Ik heb op vloer gezeten. Koffers spoorloos!!!! Zijn naar hotel gegaan en volgende dag terug naar airport Dubai, koffers nog steeds spoorloos. Kregen pas later te horen van medepassagiers dat je wat mocht eten op kosten van Emirates, hadden al in die tussentijd zelf iets gekocht. Hebben in Dubai kleding, toiletartikelen moeten kopen. Kregen op 27 april bericht dat de koffers opgehaald konden worden op airport Denpasar. Wij waren gelukkig op dat moment in Sanur, niet ver vandaan. Echter in die tussentijd hebben wij kleding ed moeten kopen. Emirates heeft ons geen enkele service geboden, totaal niets. Zelfs niet toen wij aangaven dat ik een spierziekte heb! Wij beiden hebben de leeftijd van 76 en 80 jaar.
Heb getracht deze klacht bij Emirates neer te leggen via hun klachtenformulier. Helaas niet mogelijk. Kregen de melding dat die vlucht nog moet aanvangen!!!!!! Heb diverse malen getracht om het te versturen, helaas!!!!!

Gewenste Oplossing:

Vraag niet veel. Hebben extra onkosten gemaakt en zijn zeer ontevreden wat betreft service van Emirates.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Emirates
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Emirates

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Emirates nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pamela Anderson