Klacht: Bank bestellen annuleren!

Mahmoud 73 op 02 april 2022 over Emek meubelen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

‘S Avonds bestel ik van hen een ​​zitbank en hij vertelde me dat het in Turkije zal worden voorbereid en ik betaalde de aanbetaling, en de volgende ochtend belde ik ze om het bestellen te annuleren, hij stemde toe en vertelde me dat hij zou terugkeren het geld op mijn bankrekening, maar hij en zijn zoon die met hem werken stellen het uit en tot nu toe heb ik het grote bedrag dat ik hem als aanbetaling heb betaald niet teruggekregen
Meerdere keren bel ik hem en alke keer hij vertelt me ​​​​dat ik morgen het bedrag dat ik heb betaald zal terugstorten en naar uw rekening zal terug sturen, maar elke keer dat hij liegt.!!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van het grote bedrag dat ik aan hen voorbetaald voor de bestelling, wat heb ik volgende ochtend hun gebeld om het bestlen te annuleren een deel ervan, nadat ze het percentage hebben ontvangen dat is overeengekomen door de wet op het annuleren van bestellingen.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Emek meubelen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mahmoud 73

2 jaren geleden - ..

Alle klachten die gemeld zijn door Mahmoud 73