Klacht: Email herinnering gekregen ter wijl ik bijtijds de bestelling heb terug estuurd

op 03 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ordernr 201256417. After pay nr 218993263 Artikel 3180841 2 x
Kiala nr 308250882. en nr 308250880
Gebeld met after pay het zou in orde gemaakt worden ,maar nu een herinnering nota gekregen .
Wordt hier niet blij mee , en dit bevestigd hiermee dat het met koopjes deal geen prettige manier is van zaken doen
Hopelijk Wordt dit alsnog opgelost .

Gewenste Oplossing:

Als dit zo spoedig mogelijk opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 03 mei 2016 om 23:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willy,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb het e.e.a. onderzocht omtrent uw retourzending.
Doordat u geen retour-aanvraag bij ons gedaan heeft, mijn collega Jolanda eerst contact met u moeten opzoeken voor de gewenste oplossing.

Uw bestelling is vervolgens gecrediteerd op 28 apr. 2016 16:02:20.
Er is ook direct bericht naar de Afterpay verstuurd.
De facturering wordt geannuleerd en u kunt de factuur negeren.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ninojohn