Klacht: Email compensatie

op 23 november 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Tijdens de recente grote e mail storing was mijn pa ernstig ziek. De familie en vrienden en bekenden werden op de hoogte gehouden door mijn moeder dmv email. Omdat dat het niet deed heeft het zeer veel moeite gekost om iedereen te bereiken. Alle email adressen omzetten naar een nieuw gemaakt account van een ander email aanbieder. Nadat ik mijn klacht had aangemeld, werd mij gevraagd wat voor financiele compensatie in dan verwachte van Caiway. Wij waren op dat moment de boekjes van de uitvaart dienst van mijn vader aan het vouwen. Ik zei dat ik dat niet wist. Hij zou weer contact opnemen, en heeft tijdens dat gesprek gezegd dat hij dat zou overleggen met zijn team leider. Ik gaf hem al mee dat ik geen tijd had om die extra zenders te bekijken en dat ik het extra sportpakket al had. Ik kreeg afgelopen maandag een mail met Compensatie 0,0.
Ik ben er klaar mee, Maar mijn moeder en mijn Broer ook. denk dat we goed zijn voor meer dan 25 jaar Kabelfoon / Caiway.

Ik ben ook niet vergeten dat Caiway jaren geleden een modem ter beschikking stelde waar je 100 euro borg voor moest betalen.
Op een gegeven moment kreeg je een brief dat zonder tegenbericht je de modem in eigendom kreeg. Over de 100 euro borg werd geen woord gerept. Maar die verviel natuurlijk. Dus een koekje van eigen deeg

Als er een gepaste financiële vergoeding komt

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 24 november 2016 om 16:25 geantwoord