Klacht: Elvive Extraordinairy oil pomp geen slang aan pomp lekkage

op 08 april 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 08-04-2016 3 flessen elvive Extraordinairy oil gekocht waarvan 2 goede flessen en één fles zonder slangetje aan de pomp. Deze is helaas gaan lekken en de olie nu zit nu op mijn beide nieuw gekochte broeken.
Één van €59,00 en één van €34,95.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik beide broeken vergoed willen hebben, alsmede de leeggelopen fles. Nogmaals, ik baal hier echt heel erg van!!

Graag jullie reactie...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 juni 2016 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Nieuwe flacons opgestuurd naar mevrouw

Alle klachten die gemeld zijn door E.vanjaarsveld