Klacht: elke week 2 pakketten

op 17 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen in de Polderslaan te Oostvoorne telkens 2 pakketten op 2 verschillende dagen. Waarschijnlijk niet zo goed ingedeeld. Twee bezorgers aan het werk en jammer van al het papier.

Gewenste Oplossing:

1 pakket per week is voldoende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 mei 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zuidema,
Hartelijk dank voor uw melding. Op het plastic staat achterop een code in dunne grijze cijfers, deze beginnen in uw geval met 003233 en dan nog 2 cijfers erachter. Daaraan kunnen wij zien welke bezorger fout loopt. Als u deze pakketjes nog heeft zou u deze codes dan nog even willen doorgeven?
Alvast dank voor de moeite.
Met vriendelijke groet Marjorie

Alle klachten die gemeld zijn door M. de Looff