Klacht: elke maand 9,99 afgeschreven

op 28 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er word door adyen elke maand 9,99 afgeschreven. Is een sport 1 abonement, deze kan ik nergens opzeggen maaar het geld blijven ze afschrijven…….

als het abonement is opgezegd , en ze geen geld meer agschrijven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:43 geantwoord

Geachte heer Bezembinder,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Om je abonnement stop te zetten, raad ik je aan om contact op te nemen met Ziggo (http://www.ziggosporttotaal.nl/), wij kunnen dit helaas niet doen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door niels bezembinder